W dniu dzisiejszym, w sali konferencyjnej radomskiego MOSiRu odbyła się konferencja prasowa ROSY Radom z udziałem Prezesa Zarządu ROSA S.A. Piotra Kardasia, Managera ds. marketingu i reklamy Krzysztofa Witka oraz nowej osoby w Rodzinie ROSA, powołanego na stanowisko Media Managera Grzegorza Stępnia. Na konferencji poruszono temat w/w zmian personalnych, a także zmian marketingowych i wizerunkowych jakie Klub wprowadził oraz ma zamiar wprowadzić. Rozpoczęliśmy od tematu karnetów oraz osób ich posiadających, a także potencjalnych przyszłych nabywców. Klub wdraża Program Partnerski, dzięki któremu w wybranych punktach w Radomiu, dzięki posiadanemu karnetowi będzie można kupić produkty czy też skorzystać z usług z nawet 25% zniżką. Klub wprowadza też zniżkę na drugą część sezonu oraz gwarantuje posiadaczom karnetów prawo pierwokupu karnetów i miejsc na przyszły sezon. Kolejnym ważnym tematem konferencji było przedstawienie nowej odsłony strony internetowej, a także ukończenie i oddanie w ręce fanów aplikacji mobilnej ROSY Radom, dostępnej na telefony z systemem operacyjnym Android oraz iOS. Strona jak i aplikacja to kolejny krok naprzód w zmianach wizerunkowych ROSY Radom.

Pobierz aplikację na system Android – http://bit.ly/ROSA_Android
Pobierz aplikację na system iOS – http://bit.ly/ROSA_iOS
Aplikację wykonała firma Transition Technologies S.A.

 

Zapraszamy do obejrzenia dzisiejszej konferencji prasowej. Zapis z niej możliwy jest dzięki portalowi CoZaDzien.pl.